When you look into your mother's eyes, you know that is the purest love you can find on this earth.



Nu har mamma och pappa farit hem alldeles nyss efter en superbra helg här hos mig i östersund :)
Har fått hjälp med tusen saker som jag inte fått tummen ur och gjort själv.
Ibland krävs det nog en mamma och en pappas "go" för att få saker och ting i ordning!
Det har varit guldvärt och jag saknar dom faktiskt redan.
Världens finaste föräldrar ♥

Nu ligger jag i soffan och har täcket snurrat runt mig. Tänkte ta tag i att hänga upp alla tusentals plagg
som vi tvättade igår, sen även börja packa lite smått.

Nåväl. Ska fortsätta se på Vakna med The Voice nu.
Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0