I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on the earth. Then i ask myself the same question.




Sitter i skolan och försöker plugga, men det går helt åt helvete faktiskt. Har noll motivation idag
och tycker väl mest att allt och alla arbetar emot mig just nu. Men ringer till mamma titt som tätt och får
lite motivation och tröstande ord :) Har verkligen funderat över hur jag ska göra under november
eftersom att jag får lägenheten först 1 december, är smått sugen på att flytta hem i några veckor
och sitta på LTU och plugga tills jag får lägenheten här. Hade varit skönt känner jag.
Tåls att fundera över. Måste gå ihop med föreläsningar och sånt också.

Nu ska jag kämpa vidare.
Hejdå vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0