They wanna hear the songs with the words that they're too afraid to say.


Men tacka fan för att den här dagen är över. Inte för att det varit något större fel på den!
Slutade 3 timmar tidigare än vad schemat sa, promenaden hem från skolan var extra trevlig och ja.
Det var väl ungefär det som varit positivt idag. Eller en sak till - att jag har det så SJUKT fräscht i lägenheten nu.
Luktar som att varje möbel blivit badad i ajax och golven t.o.m känns rena när man går på dom.
Okej, lät som att jag haft ett lager med smuts omkring mig. Men så är det inte!!!

Nu ska jag se på Andra Avenyn tills jag somnar. Det är ju också just likt, när jag väl har lite sovmorgon
imorgon så ba "jomen hörni, går och lägger mig kl 21 ja!". Typiskt mig, hemskt typiskt.

Latero vänner, fänz.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0