Underbart fina vänner.





Jag har haft en så fantastiskt bra helg men världen bästa vänner. Jag älskar dom för att dom tar sig tid att komma
hit till mig och lilla östersund. Det betyder mycket! :) I fredags strosade jag och gustav runt på stan, han fick även
bemästra de omtalade uppförsbackarna och mot kvällen så anlände även sundsvallsjäntan malin för att festa med oss.
Må säga att det var en lyckad utgång.

Men då ska vi nog inte ens gå in på hur bra gårdagens utgång var då även vanessa var med! :D
Trodde jag var påväg att dö i vissa ögonblick, på grund av lycka. På riktigt.
Jag hade så sjukt ROLIGT.

Idag har det bara varit en hederlig söndag i sann bakisanda.
'Bakispizza. Bakiscola. Bakishänga. Bakisbajsa. Bakissova. Bakisgarva. Bakistoka.

Nu är jag själv igen iallafall. På både gott och ont.

Nu blir det sängen.
God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0