And even if somebody else has it much worse, that doesn't really change the fact that you have what you have.



Hej vänner, fänz.
Jag ligger i ide. Pluggide. Tenta på fredag och jag känner väl att.... det får bära eller brista.
Hoppas självklart att det ska bära, att jag har en smula tur på fredag. Idag har vi suttit på skolan från tidig morgon till 18 tiden.
Då drog jag och malin hem till mig, styrde ihop någon snabb middag och sen kom jocke hit så vi kunde fortsätta
att plugga :) Det är ju en grej jag lärt mig, att man lär sig betydligt bättre av att plugga tillsammans!
Även om just det kan vara sjukt förvirrande ibland också.

Nu ska jag hoppa ner i sängen för att orka ett sista ryck imorgon, 08.30 har vi bestämt att befinna oss på skolan.
Sweet life.

Hörs i framtiden (efter fredag..) vänner, fänz.
Godnatt.

Ps. Må erkänna att jag tycker att universitetsområdet här är lite finare än på Ltu. Även om jag älskar Ltu.
Saknar det t.o.m. Men mest för att dom har toaletterna avskilda. Hatar toaletterna här. Dom är liksom MITT i korridoren eller MITT i matsalen eller.... I KLASSRUMMET. Kom igen. Vem fan vill bomba där? Även om jag aldrig skulle göra det. Flickor bajsar inte.

Då vet ni även det.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahha!? What... I KLASSRUMMET? Det är ju sinnessjukt dåligt.

2011-09-22 @ 17:17:10
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0