Damaged people are dangerous. They know they can survive.


Har alldeles nyss kommit hem från skolan och tröttheten jag finner mig i just nu är helt otrolig.
Har iallafall gjort rätt för mig på skolan idag, sjukt bra pluggteam var vi!
Tentan imorgon. IMORGON. Åh.

Det som får mig att kämpa som fan just nu är pga att jag VET att det kommer vara värt det sen
och att jag kommer få världens bästa belöning, för nästa helg kommer gustav och vanessa hit!
Kommer nog dö av lycka. Eller vore ju sjukt synd om jag dog, men lycklig kommer jag att vara :D

Nu blir det middag, sen en snabbdusch och sen inta sängen för att läsa igenom sammanfattningarna en gång till.
Allt löser sig.

Wish me luck.
Farväl vänner, fänz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0