Don't go breaking my heart.



Håller på att städa lägenheten för fulla muggar! Gustav har intagit tåget mot östersund nu, så han kommer hit
runt 7 tiden imorgonbitti ifall tåget och tiden väljer att samarbeta :) Så jag håller på att fixa fram sängkläder och lite
sånt till honom, eftersom ingen av oss lär vara den piggaste så lär vi väl sova ett tag.

Sedan är det tänkt att vi ska ner till skolan en sväng, måste ju visa honom stället där jag lär mig allt.
Där jag blir en högutbildad kvinna. Kändes soft att kunna säga det, högutbildad kvinna, det är det inte alla som kan.
Sedan ska vi bara strosa runt på stan och kvällen bjuder på fest!

Nu ska jag fortsätta att damma, svabba, skura, suga osv osv osv.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0