The reason so many people find it so hard to be happy is that they will always see the past better than it was, the present worse than it is, and the future less resolved than it will be.




Dagen idag ↑ Suttit på skolan med malin och kämpat på med eximinationsuppgiften i ett par timmar.
Runt 5 tiden kände vi oss klara för idag och gick ner till studentplanen och tittade när killarna från klassen
spelade fotboll, men blev inte speciellt långvariga. Kan meddela er att kylan börjat bita sig in här och inget
blir bättre av att det blåser som aldrig förr. Det är orkan! Fast å andra sidan, det är det varje dag i denna stad.

Nu tänkte jag fortsätta titta på idol, sedan ta en tidig kväll. Tröttheten är ett faktum.

Ps. Kommit in en hel del anonyma kommentarer, och vet ni? i love you!
Men mest älskar jag mig själv för att jag är den lilla datahackern som jag är, ip-adresser är inget
problem för mig att kolla upp :) Och som vanligt så ja, det är alltid folk som man vet vilka de är.
Och uppenbarligen vet även dom vem jag är. Kul att ni tittar in :)

Latero vänner, fänz.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vilken sann rubrik :)

2011-09-28 @ 13:47:02
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0