Happiness is a mood, not a destination.



God afton.

Här sitter jag och gör inget speciellt, myser i min mantel. Ja, filt är ett så mesigt ord, så jag säger mantel.
Ikväll har jag bara suttit här i soffan i godan ro, gråtit till Idol och även skrattat till alla idioter som söker.
Försöker varje gång komma på varför dom sökt, vilket vad dom förlorat eller hur mycket dom får för att
ställa sig där och totalt göra bort sig. Och förutom allt det så gör dom ju sjukt bra tv, så är det ju bara.

Nu tänkte jag ställa iordning frukost för imorgon, ja, hör och häpna. Nu lät det i och för sig som att jag ställer
fram en macka och gör klart kaffe, men så är det ju inte. Sätter bara iordning min havregrynsgröt så den står redo
att dränkas i vatten och sedan kokas. Tid är pengar, så tiden måste användas maximalt. Eller?
Vill nog helt enkelt inte riskera att behöva åka hemifrån utan mat i magen och få damp senare under dagen.

Hörs imorgon (eller det gör vi kanske inte alls, kommer sitta nergrävd i skolböckerna) vänner, fänz.
God natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0