Good morning sunshine!

Haj. Hej. Hallå. Tja.
Idag är det sinnessjukt fint väder här i östersund, har suttit ute på balkongen en
stund på morgonen och försökt plugga lite. Kan ju säga såhär, jag och statsvetenskap kommer
aldrig att gå hand i hand. Har aldrig varit så oinspirerad som jag är nu. Men jag gnetar på
enbart för att det kommer vara sååå värt det sen, för på fredagkväll kommer finaste
Sandra hit till östersund och stannar enda till på onsdag! Ska bli så mysigt så :)


Just nu sitter jag och trycker i mig havregrynsgröt med banan. Inte så äckligt
som jag föreställt mig, men inte heller det godaste jag ätit... Meen, kämpa kämpa.
Ska sen ta en runda runt Lillsjön, gick runt den igår och det var verkligen
sjukt fint! Nytta med nöje, ni vet.


Nä, kämpa i sig sista tuggan nu. Latero vänner, fänz.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0