Återblickar.

 
 
Sommaren börjar lida mot sitt slut snart, åtminstone mitt sommarlov. Kommer under början på nästa vecka att återvända till fina "vinterstaden" Östersund. Och det är faktiskt rätt roligt att titta tillbaka i arkivet på det jag skrev för ett år sen, då jag just fått veta att jag blivit antagen, beskrev det så här "Förväntansfull, men livrädd. Totalt. Det är dags att bli vuxen nu.".
 
Flytten till Östersund var från början inte ens ett alternativ då jag sökte, men i efterhand så kan jag säga att det är det bästa valet jag gjort. Även om det stundvis är jobbigt med mycket i skolan, saknad efter familjen och hela grejen med att behöva klara sig själv i en ny stad - så har det gett mig så otroligt mycket.
 
Nu ska jag njuta av dom sista dagarna här hemma, och det börjar med att lägga sig i solstolen!
Latero!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0