Don't allow your wounds to transform you into someone you're not.

God dag damer och herrar! Fredag idag! Denna dag började tidigare än planerat eftersom att jag hade ställt klockan på hela 10.00 (sovmorgon..), men istället vaknade jag kl 06.00. Skönt. BRA. Dock så vägrade jag gå upp, utan det blev att ligga kvar och titta på Nanny och Vakna med The voice.
 
Just nu sliter jag på i tvättstugan och kombinerar det med att även slita på här uppe i lägenheten. Det ska dammsugas, det ska skuras, det ska bäddas.... Och förhoppningsvis ska allt det vara klart innan jag ska ner till stan för att möta upp Linus! :) Försöker även klura ut någon liten överraskning åt honom, eftersom att det vankas födelsedag nästa helg. Och han är ju inte här då, så atteeee.. Det löser sig, nåt mysigt ska jag nog komma på :)
 
weeeell well, ska slänga i mig en kopp kaffe nu för att orka med städandet.
Latero!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0