Frånvaro 100%

Här lyser jag med min frånvaro märker jag. Har haft fullt upp dom senaste dagarna, har passat på att umgås med familj och vänner så mycket det gått eftersom att jag idag åkte till Östersund, och här sitter jag nu. Faktiskt skönt att vara tillbaka, även fast jag redan saknar att vara hemma och ha folk omkring mig. Men det är ju en vanesak.
 
Möttes av lite överraskningar då jag kom till lägenheten, både föräldrarna, syster och fredrik har varit här under sommaren och de har pysslat och haft sig. Jättefint har jag det här nu :) Tack kära ni! ♥
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, försöka komma i sängs tidigt då jag ofta har enorm huvudvärk dagen efter att jag flygt (stress, spänningar, skiljas från familjen = gråta, korta byten mellan flygen = huvudet dör av trycket osv..). Så jag tänkte att lite extra sömn kan lindra det lite :)
 
En bild från i fredags, hade en riktigt bra kväll med min fina vän Gustav :)
Ibland kommer vi på oss själva med att agera som världens romantiskaste par (som denna kväll), men det är bara underbart att ha en killkompis som honom.
 
 
Nu ska jag se slutet på Robinson, sedan inta duschen.
Latero!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulledig, hjärtat! Love you!!

2012-08-22 @ 00:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0