I think that one of these days you're going to have to find out where you want to go. And then you've got to start going there.

 
Är nu åter tillbaka i Luleå efter några fina dagar i urskogen. I måndags åkte vi först till kamlunge och åt middag hos linus farfar och ruthiieee, sen mot kvällen åkte vi vidare till vår stuga i teurajärvi och chillade på där tills igår. Även rätt roligt att jag höll på att guida oss till Gällivare istället, men det är ju inte så lätt.... Hann även svänga förbi och hälsa på mormor och morfar på deras grav, var alldeles för längesen. Får alltid lite ont i magen när jag är där, anar att man vägrar acceptera vissa saker här i livet. Vi avslutade iallafall får lilla tripp med att åka till haparanda och stimulera shoppingknölen på ikea. Fick med mig en del fina grejer som kommer bli finfint i min lägenhet.
 
Igårkväll blev det även ett besök på LK som nu startat. Anar att det blir ett besök ikväll också, för idag kommer finaste Blom hem! Som jag längtat! :)
 
Nu ska jag ta tag i packningen som ska packas upp denna gång.
Latero.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0