It takes years to build a friendship, years more to build trust, and even more years to turn that trust into love. yet, it only takes a few minutes and all the right words to throw it all away.

 
God kväll allesammans! Snygg ombre jag gjort va? eeehhh. ne. #utväxt
 
AAAAAAAAAAAAH. Jag blev just en av dom som sätter hashtags i blogginlägg.. Helvete.
Säger det en gång för alla - hashtagga aldrig på era bloggar eller facebook.
#dödsdömt och #allastörsigpådet.
 
Hur som haver. Haft en bra dag här i östersund idag, efter två riktiga low-dagar så har denna varit riktigt rolig. Har egentligen inte gjort något speciellt förutom att ha varit nere på stan med classmates.
 
Ska nu alldeles strax hoppa i duschen (kan inte bestämma mig om jag ska bada eller bara tråk-vuxen-duscha.. i-landsproblem.). Sen tänkte jag försöka ta en tidig kväll då morgondagen kommer att bestå av en hel del läsning och tänkte kombinera det med att storstäda lägenheten - för på fredag väntas finbesök! :')
 
vheeelll, vheeelll.... ni får ha en fortsatt fin kväll.
Latero!


Och till mamma, pappa och sara - jag älskar er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0