Jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv.

 
 
Luleåkalaset i år kan ha varit det bästa luleåkalaset - någonsin. Har varit i underbart sällskap och bara haft så himla himla roligt. Allt har varit bra. Bättre. Bäst. Dock så känns det i kroppen att det varit 4 hårda men roliga dagar. Har aldrig förstått varför man ska straffas pga att man haft roligt? Så dumt.
 
Kom hem från linus runt 4 tiden igår då syster och fredrik hämtade upp mig, packade ihop en massa grejer och plockade fram lägenhetsnyckeln för att skicka med dom. Dom åker ner till östersund under veckan. Måste faktiskt säga att jag har börjat längta tillbaka lite nu, ska nog bli skönt att åka ner igen. Men väldigt ensamt, trots att jag har otroligt fina klasskompisar! Funderar bara på hur jag ska klara av att bo själv igen, sova själv igen, inte alltid ha någon där. Måste nog hitta en rooommate.
 
Kvällen spenderats hos sandra, tjattrat om allt möjligt och myst på :)
 
Nu väntar storstädning av ett rum som liknar mer en krigszon än ett sovrum.
Latero!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kjell Hansson

Östersund fixar världens Bästa Johanna !!

Svar: Tack för stödet, världens bästa pappa!
Johanna Hansson

2012-08-07 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0