Året som gått... Bara för att.

 

 

 

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Tagit hand om min första, helt egna, lägenhet. Det var något nytt.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, och hade jag haft, så hade jag säker inte uppfyllt dom heller.

Fick någon du känner barn?
Hmm bekanta. Känns som att barn flyger ur alla tjejer just nu! Men själv kniper jag igen.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tackar gudarna för det!

Vilka länder besökte du?
Har hållt mig till sverige, tråkigt nog..

Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Inget jag kan komma på. Lite mer lugn i mig själv, kanske.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
2 mars, alla fina dagar i somras, och givetvis 6 oktober .. ♥

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att en viss man fick mig att öppna mitt hjärta. :')

Vilket var ditt största misstag?
Vill inte ångra saker.

Vilket var ditt bästa inköp?
Oj, ingen aning!

Vad spenderade du mest pengar på?
Hm, flyg kanske?

Vad gjorde dig riktigt glad?
En sådan sak som att varje fredag gå till hållplatsen som flygbussen stannar vid, få en stark
kram och få höra att man varit saknad. Det har varit fina stunder.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom att min rygg gjort mig invalid, så inte mycket mer.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?
Ingen särskild, men Melissa Horn kommer alltid att följa mig överallt.

Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Både och. Att vara kär ger både lycka och allt som hör där till, men även oro och tvivel.
Har upplevt båda delarna, ändå är det alltid det positiva som väger mer. Jag vill minnas det fina.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Önskar att jag hade fått vara med min familj mer. Östersund är för långt bort, helt enkelt.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
På all oro och stress. Finns det någon guide hur man blir av med sånt?
Stress-och-oros-människa in i benmärgen.

Hur var din julafton?
Jättefin! En dag med de finaste människorna i mitt liv, god mat och finfina paket!

Blev du kär?
Ja, galet kär.

Vilket program har varit det bästa på tv?
Är sämst på att följa program på tv. Men kanske årets Musikhjälpen?

Hatar du någon som du inte hatade förut?
Ogillar starkt, skulle jag kalla det.

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Läser bara kurslitteratur, och ingen av dom har jag gillat.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Linnea Henriksson, kanske.

Önskade du dig något som du fick?
Jadå!

Önskade du dig något som du inte fick?
Nix!

Vilken var årets bästa film?
Ted kan vara en av de bästa.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Minns att jag åt sushi med jenny, vanessa och linn. Sen var moster och kusinerna här och fikade.
Att jag fick fira dagen i Luleå var det bästa!

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Förutom lite klassisar som man lärde känna bättre, såååå.. vet inte.
Eller så klart, Linus.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Leggins. Haha!

Vad fick dig att må bra?
Att jag satte igång med träningen och ändrade min livsstil en smula.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Alexander Skarsgård, alltid, föralltid.

Vem saknade du?
Min familj. Varje da', hela dan'.

Vilken var din bästa månad?
Juni till augusti. Det var fina månader.

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Jag har gjort mitt bästa.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Det blir nog rätt stora förändringar. Men jag hoppas på att det blir positivt.
Allt löser sig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0