Home sweet home.

 
Åh, snart snart snart åker jag hem! Vissa dagar när jag vaknat har jag nästan börjat gråta av lättnad
och glädje för att det är en dag närmare tills att jag får träffa de personer som jag älskar allra mest! :)
Min underbara familj, som jag värderar högst av allt på denna jord. De finns alltid där för mig och stödjer
alla mina påhitt. Och sen alla fina vänner som finns där hemma. Åh, jag blir alldeles lycklig i kroppen.
Kommer dock att sakna fina Sandra (♥) som befinner sig i "Hamburgarens hemland, landet där ALLA åker skateboard!"
som Alexander i Eva och Adam hade beskrivit det, haha.
Men jag vet att hon har det bra, och det gör mig glad i lillhjärtat.
 
Snart ses vi, fina ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0