I bet if you painted what's in your heart, it could hang in a museum.

 
God morgon på er!
Här sitter jag med en kaffekopp och försöker övertala mig själv om att det är skönt att vara vaken tidigt.
Egentligen är det väl inte SÅ tidigt, men känns verkligen som att det är mitt i natten då det fortfarande
är bläcksvart ute! Det är nog strömavbrott hos solen, det tror jag.
 
Idag ska jag inte göra något särskilt alls, ta det lugnt, packa litegrann och sen bara njuta av de sista
dagarna här i lägenheten innan jag åker hem. Mitt lilla hem här är så mysigt!
 
Och därför så ska jag borra ner mig i soffan nu, kanske sova lite till, kanske kolla på Musikhjälpen
och bara vara. För idag är en sån dag. En dag då man bara är.
 
Latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0