I have a hyperactive imagination, my mind tends to jump around a little. I have some trouble between fantasy and reality.

 
Hej och hopp lilla sno....
Har kommit hem från skolan för en stund sen, haft grupparbete inför oponeringen imorgon. Direkt efter
att den är slut imorgon så ska jag bege mig till vårdcentralen och låtsas att jag är blodgivare, men i själva
verket så ska jag ta en massa blodprover för att se vad det är som spökar i min kropp. Skönt att jag äntligen
fått tummen ur och ska kolla upp det, man går alltid och gruvar sig lite. Man vill liksom inte veta.
Och att googla på sina symptomer och utifrån det ge sig själv en diagnos, det gör en bara paranoid.
Utifrån google-sökningar så har jag fastställt diagnoser som migrän, dålig syn, leukemi osv osv osv.
Tacka vetja riktiga läkare!
 
Nu ska jag sätta mig med hemtentan, som denna gången verkar vara mer ett prov på om man har fantasi
eller inte. Och ja, fantasi har jag ju. Så det borde ju gå bra det här.
 
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0