I think the words you stop yourself from saying are the words that will haunt you the most.

 
God morgon på er!
Idag är det en vecka tills jag är hemma! Så skönt!! :) Ska göra en to-do-list på allt som måste
göras innan jag åker hem. Högst upp ska det stå "sova!". Veckan som kommer är nästan helt fri från
skola, så jag ska sova, sova, sova och åter sova. Huuur länge jag vill, huuur mycket jag vill. Det behöver jag.
Sen ska jag bara dansa runt och packa, fixa och ha mig. Ska göra allt med en sådan glädje!
 
Nu ska jag strax knata ner till ica och köpa mjölk. Jag borde få extrapris på det snart, dricker typ
10 liter mjölk i veckan. Mjölkslukerskan.
 
Ha en fin söndag och andra advent!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0