My eyes will speak my heart.

 
Hej på er, gottegrisar!
 
Har precis tittat på ännu en Johan Falk film, sjukt bra är dom! Ska alldeles strax göra mig i ordning och
invänta bästa blom som nu är på luleåansk mark :D Ska spendera lite go'tid med henne innan jag sen åker
till linus. Behöver jag säga att det var fint att ses igår, efter 2 månader isär? Eh, ja.
 
Annars har jag inte gjort många knyck idag, kom hem vid 11 tiden imorse och ställde mig vid strykbrädan
och plattade till plagg efter plagg. Strykning är fan bra terapi. Det är det. Fast jag är nog ensam om att finna
en slags harmoni i att stryka, men ja, för mig fungerar det!
 
Nä men vad säger ni, dags att ta på sig ansiktet och släppa ut mina krulleduttbollar på huvudet? Tror det.
 
Ha en fin kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0