I have died every day waiting for you.

 
Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag! Började dagen rätt tidigt, säkert redan vid 08. Åt frukost i godan ro
och fick sen den briljanta idén om att klä granen. Helt på egen hand. Några vredesutbrott, ljusslinge-trassel
och en krossad pumla senare så var granen klädd och fin! Fick även ett godkänt betyg av mamma och pappa :)
 
Sen tog jag en liten taktikvila och samlade energi för att orka ge mig in i duschen (julgran-påklädnaden blev svettig match..).
Ren och fräsh så begav jag mig sedan till stan för att träffa finaste storasyster ♥
Vi åt en god middag och gick sen till bion, och filmen var givetvis lika bra som väntat! Var på väg att
fälla en liten tår emellanåt. Men tydligen så blev jag berörd av fel saker? haha.

Och sen jag kom hem så har jag bara suttit och skypat med blomman! Längtar tills hon kommer hem
och tokar med mig ♥ Hon får mig alltid på det bästa humöret! Fina, fina vän.
 
Nu ska jag sova så att jag är människa imorgonbitti!
Puss och god natt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0