Nothing that happens is ever forgotten, even if you can't remember it.

 
God morgon på er! Sitter här och försöker överleva denna tidiga tisdagsmorgon. Det går så där.
Ska till skolan om sisådär 1,5 timme, ser inte fram emot promenaden dit då det både yr ner snö och
är kring 18 minusgrader. Fördelen med att bo i östersund är dock att alla går runt i täckbyxor osv, så det
får det väl bli idag då ... Sen efter skolan så får jag snabba mig hem och äta, sen direkt till Odensala.
Hatar dock att åka buss till nya ställen, mest för att man i denna stad inte använder den där
textremsan på bussarna som visar kommande hållplatser. Så man får sitta och chansa, alternativt räkna
hållplatser. Haha. Sånt skämt. Så, tidspessimist som jag är så ska jag åka en hel timma tidigare!
Är hellre en timma tidig än 5 minuter för sen.
 
Nä, nu ska jag äta min havregrynsgröt i hopp om att få lite mer energi.
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina Du :)

2012-12-04 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0