Packning.

 
Idag har jag försökt börja packa lite, eftersom att allt är nytvättat så är det lika bra att packa ner det på en
gång så att jag inte börjar smutsa ner det under helgen eller något! :) Ena resväskan är redan smockfull, och den andra är väl också rätt packad snart .. Då har jag iofs fått ner det mesta, men vinterskorna är ju som två
jordglobar = väldigt otympliga. Går liksom inte att platta till. Men det ska gå! Kommer ju även att ha ett gigantiskt
handbagage med datorn, så där får även en del plats. Vill man så kan man!
Är också så sugen på att ta med mig klänningen som jag hade på kadettbalen, men vill inte riskera
att platta sönder den. Ska suga vidare på den karamellen. Hade varit väldigt fint att ha till nyår eller julafton.
 
Nu blir det sängen, lucia imorgonbitti och jag kommer sitta bänkad framför tv eftersom att jag inte
orkar ta mig till något annat ställe och se ett riktigt luciatåg. Även fast det är bland det finaste jag vet.
 
God natt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0