Butterflies can't see their wings. They can't see how beautiful they are, but everyone else can. People are like that.




Hej vänner, fänz. Som vanligt så lyser jag med min frånvaro av exakt samma anledning som tidigare - internetlös. Kan även passa på att önska alla lite "Glad alla hjärtans dag!". Förstår typ inte när folk ba "GRATTIS på alla hjärtans dag!", betyder det att mitt hjärta fyller år eller något? Nä, grattis, fel ord det. Och dagen till ära så VRÄKER det ner snö här i Östersund, rätt mysigt ändå. Även att det är nollgradigt! Längesen man kunde gå någonstans utan täckisar. Och ja, här har alla täckisar, alltid. Hela staden ser ut som en enda stor after ski, typ.

Nå ja. Bör väl sätta igång med grupparbetet nu. Handledning med läraren om 30 min. Tagga. Kämpa.

Latero småhjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0