Ta ut pinnen ni har i röven.



Ta mig inte på så blodigt allvar, kära läsare. Ni som brusar upp er känner förmodligen
inte mig och ni som ändå brusar upp er, ja, ni känner mig och tar bara åt er (så, uppenbarligen känner ni mig ändå inte.).
Men det är fine för mig.

Man måste ju få säga vad man tycker, right? Sen att ni är ena bloodybitches ibland och försöker vara
anonyma i era spydigheter rör mig inte i ryggen, nöjet ligger helt hos mig efter som att jag (som tidigare nämnt..) ändå vet exakt vilka ni är. Datahacker = ip-nummer är inget problem.
Men det är skönt att ni visar lite irritation, någonstans ska ju avundsjukan komma ut också.

 

Hahaha okej. Var ironisk med avundsjukagrejen. Lugna er. Skrik inte på mig.
Det jag önskar er alla förresten - en gnutta ironi i kroppen.
Och ta inte åt er så jävligt. Skulle någon skriva något hatiskt om något jag gillar eller
brukar göra, så fine, då får den personen tycka det. Gillar jag det jag gillar, så gillar jag det.
Hajjar ni? Alla är vi olika, vi tycker olika, inse det bara. Och ta ut pinnen ni har i röven.


Och juste, nästa gång ni/du kommenterar så
1. använd ditt riktiga namn, tönt.
2. använd lite mogna argument
(exempelvis "du kan inte ha fått snopp på ett tag" räknas ej som moget eller speciellt häftigt. Mest jävligt orelevant? För det första så spelar det väl inte in i vad jag har för åsikter och för det andra så är det väl helt självklart att jag inte fått någon snopp på länge, jag menar, jag är ju tjej? tjejer har inte snoppar.)
3. eller skit i att kommentera, enkelt? ja. YOU DONKEY!

 

Latero vänner, fänz.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, jag vet inte om det här är rätt, men bara för att man har ett IP nummer så betyder väl inte det att man kan få namn på vem som sitter vid datorn eller exakt vilket hem det kommer ifrån utan en ungefärlig plats? Eller hur funkar det där egentligen? Har alltid varit nyfiken! :)

2012-02-03 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0