You know you really love someone when you don't hate them for breaking you heart.



Sitter i skolan och är för trött för mitt eget bästa, och för andras. Att jag även glömde lunchen och ska spendera x antal timmar till i skolan gör det inte bättre. Blir ba matt. Och att vi har redovisning kl 08.15 gör mig irriterad pga att jag bara inte orkar, 08.15 liksom... jag är inte människa då! Läju bli läggdags vid 10 ikväll, senast.

I helgen blir det iallafall fest för Tuttstugans damer, ska bli sjukt roligt! Taggad till max. Varje helg som kommer framöver ser verkligen sjukt lovande ut. Bara massa finfolk och besök. Pure love! Veckornas slit känns så mycket mer värt då, den där lilla moroten ni vet.

Nä. Dags att plugga in lite kunskap i huvudet nu. Bra dä.
Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0