Det kan verka som det svåraste att göra. Men du måste glömma den som glömde dig.



Har suttit på KH hela eftermiddagen med Linn och pluggat. Åtminstone försökt. Sen gjorde Jenny mig sällskap
när Linn kände sig klar, så vi strosade iväg på stan en stund och sedan gjorde även Sandra oss sällskap! Blev
en fika på Friends by Bo och massa prat.

Ja ja. Bla bla.
Sitter på twitter och hatar. Tror det är vad jag har twitter till för - för att hata.
Skriver om allt jag hatar, stör mig på eller sånt jag anser borde förintas.
Men så gör ju typ alla på twitter. Eller, alla som är som mig.
Just nu skriver jag om alla ord som jag hatar, så exempelvis "dejt", "slarvsylta" och "däng".

Men ok. Skriver även om positiva grejer. För jag är ju en positiv tjej!!!!

Ah. Ska avrunda kvällen med OTH nu.
God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0