You started off liking someone because of who they were and you ended up wanting them to be different.



Tillbaka i Östersund. Äntligen. Var faktiskt riktigt skönt att återvända, må jag säga. Flygandet gick bara bra, var lite förseningar på Arlanda, men jag överlevde och var framme i lägenheten runt 21.30. Kan ju meddela att jag somnade gott som ett litet barn efter att ha sovit alldeles för lite natten innan. Så imorse vaknade jag vid halv 8 och kände mig.... utvilad!? Befinner mig nu på skolan och har suttit här sen 9 tiden. Mirakel sker verkligen.

Blir att gå ner till stan senare med malin, måste även gå och handla... Hur segt..
Älskar min och malins förklaring till varför vi skulle ner på stan "Man pluggar bättre i nya kläder".
Anar att allt här i livet handlar om prioriteringar. Haha.

Nu: Plugga!

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0