"Jag är lycklig med dig"

 
5 små ord.


 

Har spenderat hela dagen i fint sällskap. Åkte till kallkällan på förmiddagen för att umgås lite med linus (och Aron så klart, som nu blivit linus största konkurrent.) och titta på medan han packade. Vid 5 spurtade han iväg mot göteborg med sitt kompani, och jag rörde mig mot stan och sedan hemåt. Och ikväll har bengan varit här, vi tog oss en promenad och lekte på diverse lekplatser. Sånt är gött de å!
 
Imorgon hoppas jag på bra väder. Då ska det solas. Annars ska jag dränka mig i brun-utan-sol och förvandlas till en morot. Allt är bättre än denna blekhet.
 
Och nu längtar jag till nästa vecka, dels för att det vankas en roadtrip med massa stugmys, och så kommer världens bästa norgejänta hem. Kommer bli så himla bra.
 
Nu ska jag gosa ner mig bland lakanen. God natt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0