Klokt inlägg.

 
Min syster skrev ett otroligt klokt inlägg, läs här!
 
Allt stämmer så bra och jag tänker i precis samma banor.

"Och kom ihåg att det inte finns någon regel som säger att bara för att man alltid varit vänner 
måste man fortsätta vara det. Alla människor förändras och ibland växer vi åt olika håll."
 

Jag har insett, tyvärr ibland lite försent, att jag faktiskt kan välja vilka personer jag vill ha i mitt liv.
Varför ska jag umgås med vissa personer, bara för att det alltid varit så? Och varför ska jag
umgås med personer som endast kan glädjas åt sina egna framsteg, men aldrig åt andras?
Jag är inte den som ångrar vänskap, men jag är tacksam över att man blir klokare med tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

"The people you let into your life will either make or break you"

:)

2012-07-04 @ 17:54:36
URL: http://thesarastory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0