Sometimes, i feel the past and the future pressing so hard on either side that there's no room for the present at all.

 
Goood morgon upplands väsby! hehe. Varit uppe med tuppen idag, kl 7 ringde alarmet eftersom att jag hade tänkt få en tid hos vårdcentralen idag. Fick jag det? Nej. Så jag ska fortsätta gå med mina svullna läppar tills att det blir "akut", då får jag komma. Ren och skär idioti. Även att hon som svarade lät som en brud som just börjat gymnasiet och insett att man får ha tuggummi på lektionerna. "Asså *tugg tugg* låter ju typ liksom som att du har asså *tugg tugg* allergi eller nå sånt liksom". Nähä, no shit. Hon sa att jag annars kan vänta till slutet på augusti då jag är tillbak i östersund och få en tid där. Bra. För där får man ju bara telefontider.....
 
Nä, nu ska jag skotta i mig lite av min havre & korn gröt och sedan bege mig ut på en lång pw. Solen visar sig ju faktiskt! :) Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0