Fearless is having the courage to say goodbye to someone who only hurts you, even if you can't breathe without them.





Heeej vänner. Känns som att denna dag har varit hur lång som helst, men inte för att den varit tråkig eller så. Bara oerhört lång. Hjälpt mamma och pappa med lite grejer ute, tränat, solat och sedan umgåtts med finaste Blom hela kvällen här hos mig :)

Ska alldeles nu ta och bädda ner mig, har tandläkartid runt 11 imorgon. Äntligen (kanske...) ska denna rotfyllning bli klar, efter sisådär 1,5 år. Är väl på tiden om inte annat. Tåls ju att säga att detta är min andra rotfyllning.... Och tyckte jag att den första var smärtsam, så är det ingenting i jämförelse med denna. Tänk dig en skön liten inflamations-varfylld-äcklig-svingrej som är sisådär 1 cm runtom - inne i tandroten. Aaah, njut.

Juste, måste även nämna att jag längtar SÅ SJUKT MYCKET till midsommar. Det kommer bli bäst med det bästa folket. K-ä-r-l-e-k.

God natt vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0