I can't believe i just gave up. I just let you drop out of my life.

 
Hej alla vänner och er jag inte känner. (RimmarN!)
 
Har haft en skapligt produktiv dag, eller rätt så. Befann mig hos tandläkaren kl halv 8 imorse, det borrades och det pillades i rötterna återigen. Och bedövningen har väl just börjat släppa lite. Vid halv 10 tiden var jag, mamma, pappa och alla pensionärer på Ica maxi och midsommarhandlade. Sedan införskaffades det en massa drickbart och sådant, men kanske sjukt onödigt då jag endast behöver en öl nu fötiden för att bli kalas. Utan socker och kolhydrater i kroppen så tål man inte särskilt mycket. Men är det inte det enda så är det de andra, sa flickan som fick näsblod. HEHEHE.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha varit ute och putsat fönster och blivit ihjälbiten av mygg/inbillar mig att jag har spindlar överallt. Sedan bär det av in till stan för en fika med vasse :)
 
Laterooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0