Life is already complicated as it is. You don't need people to weigh you down, people to disappoint you.

 
Åh älskade sommar, välkommen! ..... Det regnar, blåser och är omkring 11 grader ute. Svensk sommar då den är som bäst. Är grymt less på att det känns mer som höst än sommar.  Har fördrivt dagens timmar med att träna, duscha och sedan sett på film. Denna gång blev det Trust, hemsk film och jävligt irriternade. Klarar inte av överdrivet naiva människor, kalla mig kall, men det är ju verkligen frustrerande.
 
Juste, måste nämna två störningsmoment som jag stött på idag. Så klart.

1. Sen när blev det fel att bara vara fint normalt blond? Vill smyga upp bakom varje liten vilsen flicka som överdoserat silvershampo eller fått en så bra idé att sönderbleka håret, och bara klippa av dom det. Fan, vithåriga kommer vi alla ändå att bli. Håll ut, tjejer!!
 
2. Facebook-dilemma-nummer2. Statusuppdateringar i all ära, dom kan vara rätt roliga ibland beroende på vad det gäller. Men. Ni som anser att det typ är värt att fråga dina facebookvänner om "Åh, vad ska jag göra idag?" eller "Ska jag äta chips eller godis ikväll?" eller "Åh, mitt hjärta värker.. what to do?". Fan också, får ni bra svar eller? Kanske en Like, men inte är det mycket mer. Googla istället, bättre svar och mindre pinsamt för er. Rensningen av min vännerlista påbörjas NU. Bye bye idiots.
 
3. Folk som inte använder punkt eller kommatecken. Allt ni skriver blir bara en enda stor utandning om man ska försöka sig på att läsa det högt. Fan, jag tappar andan! Sen att man heller inte förstår vart en mening slutar, eller om det är något visst ord man vill framhäva, eller om det är något som ska föreställas som roligt. Ni failar bara. Googla på "När ska punkt och komma användas", ni får säkert en bra sida (t.ex. "Barbies läs och skriv skola!" eller "Skrivning för de som inte kan!") till hjälp. Jag önskar er all lycka :)
 
Sååådärja!
Nu börjar Hajar som Hajar på kanal5! Bästa filmen, typ.


Latero!
 
 

Kommentarer
Postat av: anna yo abooo

jag kan berätta vad jag stör mig på. jag stör mig på folk (läs du) säger att de ska skriva en lista på TVÅ saker de stör sig på, men sen skriver en lista på TRE saker istället... hehehe godnatt

Svar: typ.....good to know! :p
Johanna Hansson

2012-07-01 @ 04:07:58
URL: http://anannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0