The Dictator




Har återigen haft en jättemysig helg. I fredags var vi bl.a. och såg The Dictator på bio. Sån jävla ful humor, men jag älskade det! Alla må se den! Kan ju dock känna att den här filmen är lite utav ett slag i ansiktet för dom som på något sätt drabbats av bl.a. 9/11 händelsen. Men jag gillade den iallafall. Nu ska jag bara se Borat också.

I övrigt så känner jag väl att jag bör röra mig upp mot Luleå snart också, har hemlängtan som heter duga. Anar att det beror på att så gott som alla från skolan har börjat röra sig hemåt även dom, så känner väl att jag är ensam kvar i hela staden. Så i veckan blir det all fokus på att träna och sysselsätta sig med det. Gött.

Nu ska jag städa lite, duscha och sen lägga mig framför Big Brother finalen och dö ensamhetsdöden.
Tacka gudarna för att jag har korvkudden.

Latero.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0