Födelsedagsbakning!





Hej alla glada! Känner mig betydligt bättre idag än igår, bara lilla huvudvärken som är på besök men det ordnas lätt med lite Ipren och vatten. Tänkte knata ner till ica lite senare och köpa diverse baknings-grejer. Go'jäntorna kommer hit imorgon och ska ha lite förskotts-födelsedagsfika för mig, fyller ju år nästa tisdag och då är jag ju i Luleå. Så därför får vi ta fikat nu! Inte mig emot, så att säga! :) Tänkte baka mina specialbullar och blev sjukt sugen på att göra cupcakes också. Själva nöjet är ju att göra dom, inte att äta. Dom är t.o.m för söta för mig som är sockermissbrukare, typ.

Men först en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs!
Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0