OH SHUT UP! I'm sick of bitches bitching about other bitches being bitches.

God kväll vänner, fänz!
Har hunnit en bra bit på tentan nu och även haft lite utav en chillkväll här hemma.
Har tittat på Skavlan som är mitt nya favoritprogram och kollade alldeles nyss på Big Brother
som i år är ren och skär skandal. Förstår inte hur dom kunnat få sveriges alla (nästan) idioter i ett och samma hus.
Bra jobbat, produktionen!

Nu tänkte jag se på ett One Tree Hill avsnitt innan jag går och lägger mig.

Ska även än en gång klämma in hur skönt det ska bli att komma hem till Luleå om
ungefär en vecka! Dööööör av längtan! ♥ Det skall festas, det skall firas födelsedagar, det skall bli en
make-over på lejonmanen och det skall utdelas kramar och käftsmällar. Åh! :D

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0