See... It feels bad now, but it's gonna get better someday.



Åh, har haft livets mest oproduktiva dag. Känns som att jag inte får något gjort överhuvudtaget. "Men det löser sig"
Tänkte ha en riktig slapparkväll ikväll, bada och se någon film. Kan bli fint. Ringde nyss och bokade tid hos
frisören också och jag har en smärre panik just nu. Min riktiga frisör är tydligen mammaledig! :o
När hann hon bli både gravid och mamma? Fan å. Så nu ska jag gå till någon annan. Men det blir nog bra
det också. Hatar egentligen det här med att gå till nya frisörer, det är lite utav en smärre panikupplevelse.
Den frisören man alltid går till vet exakt vad man menar då man beskriver hur man vill ha det.
Nu får jag liksom börja om. VÄRLDSPROBLEM.

Nå jo.
Ska leta fram någon middag nu, kanske lite wokgrönsaker? hehe.
Latero vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0