God morgon lovers and haters.

 

God morgon! Sitter här i sängen och tittar på Vakna! med The Vocie och dricker mitt kaffe.
Väntar även på att läkaren ska ringa inom någon timme, ja, ringa. Fick aldrig någon tid hos vårdcentralen
när jag ringde dit för två veckor sedan, så jag fick en telefontid istället? Alltid något. Får se hur
bra läkaren är, jag menar, en läkare ska vara sjuhelvetes bra för att kunna göra en rätt bedömning
över telefon.

 

Igår åkte även världens bästa familj härifrån efter några dagar här hos mig. Går inte att beskriva
hur tacksam jag är över allt det som de gör och fixar för mig, helt ovärdeligt! <3

 

Senare idag ska jag förhoppningsvis även trampa bort till Lillänge för att hämta ut mina nya
springskor som vi köpte i lördags. Världens skönaste!


Nä. Ska sörpla i mig det sista kaffet innan det blir kaaaallt nu.
Hörs latero vänner, fänz!


Kommentarer
Postat av: Mr S

Jag är nog en lover ja snygging!

2012-05-24 @ 03:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0