Dinnertime!

 
God eftermiddag, hansson här!
Står i matlagningstagen här hemma, håller på att göra världens godaste tacopaj/gratäng som linus mamma lärde mig.
Det är TYP det godaste i denna värld. Kommer våldföra mig på den!
 
Annars så har jag haft en rätt lugn dag, vaknade med huvudvärk, dog på soffan ett tag, tränade, duschade
och sen handlat. Älskar såna här lördagar, man bara ÄR.
 
Ikväll har jag tänkt se Law abiding citizen som är på Sjuan, jenny har pratat om den tusen gånger så
nu tänkte jag se vad det är för något! :)
Hon brukar veta vad hon snackar om då det gäller filmer, så jag har höga förväntningar!
 
Nu börjar maten se klar ut, dags att hugga in!
Tjingtjong!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Recept på middagen! :)

Svar: Visst! :) Blanda en burk philadelphia "vitlök och örter" och en lätt creme fraiche och smoscha ut i en ungsform. Gör vanlig tacoköttfärs och blanda i majs och hackade tomater och häll allt över philadelphia-cremefraiche-röran. Riv över ost och sätt i ugnen (tyyyyp 175 grader tills osten smält). Och så äter man det med någon sorts sallad och olika såser :)
Johanna Hansson

2012-11-17 @ 20:08:58
Postat av: Johanna

Visst! :) Blanda en burk philadelphia "vitlök och örter" och en lätt creme fraiche och smoscha ut i en ungsform. Gör vanlig tacoköttfärs och blanda i majs och hackade tomater och häll allt över philadelphia-cremefraiche-röran. Riv över ost och sätt i ugnen (tyyyyp 175 grader tills osten smält). Och så äter man det med någon sorts sallad och olika såser :)

2012-11-18 @ 12:20:29
URL: http://johahannahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0