Don't let the past bug you. Your actions can't be undone. Don't let it weigh you down. Just take the lessons from it.

 
Hoppla hej hej! Har kommit hem från skolan för en stund sedan. Gjorde bort ett grupparbetet under 4 effektiva timmar, riktigt skönt att ha det klart en vecka innan inlämning! :) Nu väntar jag bara på att det ska bli lämplig middagstid eftersom att min mage skriker efter mat, och idag blir det firre med broccoli! Jag har aldrig förstått folk som "hatar" fisk, typ under mellanstadiet. Alla ljög om att de var allergiska medan jag ba "Får man hämta mer eller?" haha.
 
Nä hörni, nu ska jag sätta mig och pilla lite med systemkameran. Har låtit den ligga på hyllan alldeles för länge, så nu ska det lekas!
 
Tjing tjong.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0