Fredag!

 
Frukosttime här, ett tips är att aldrig stressäta havregrynsgröt. Kommer mest troligt att spy inom de närmsta minutrarna. Och om sisådär 45 minuter ska jag ta mig ner till stan och tågstationen för att möta upp gustav! iiih :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, jag hoppas på att kvällen bjuder på vin iallafall! :) Och sedan så har man ju aldrig tråkigt med honom. Eller, man har roligt även om man skulle ha tråkigt.
 
Nu ska jag gå och släppa ut bollarna. Bollarna som är på mitt huvud, alltså.
Har nästan helt slutat med att locka håret med min icurl, dels för att det sliter som fan och dels
för att jag uppfunnit den bästa lockningstekniken utan att behöva värmeverktyg.
Föna håret tort, fixa volym, dela upp håret i två delar, spraya lätt, kamma, tvinna håret och snurra upp det i
två bollar på sidorna av huvudet och fäst med nålar. Vips, 20 minuter senare så har man sjukt fina vågor/lockar.
 
MVH Er hårgud.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0