God morgon!

 
 
God morgon på er! Måndag idag, för den som inte noterat detta. Dagen kommer att innebära en massa plugg, tenta på onsdag .. Men först ska jag försöka att vakna till liv, alla vet hur utslagen man är den första timmen efter att man vaknat och har en förkyldning från helvetet. Så tills vidare så sitter jag här vid köksbordet med en kaffekopp till höger om mig och uppdaterar "Gråt lite"-listan på spotify, kände att det var på tiden att den fick sig en uppfräshning. Känner även att den kommer att behövas de kommande veckorna ...
 
Hur som helst. Har haft en jättebra helg! Linus kom hit i fredags och jag kände mig som en riktig husmor som dukat fram middag till när han anlände. Måste passa på att skryta om att jag är en mästerkock. På riktigt. Funderar på att börja lägga upp alla mina kungliga recept, så att ni kan bli lika bra som mig. Hehe.
 
I lördags så var vi uppe tidigt, gjorde en ordentlig frukost med ägg, bacon, stekt svamp och massa götta. Promenerade sen ner till stan, shoppade upp hela apotekets utbud av hostdämpande och sedan blev jag bjuden på middag av herrn! :) Efter det så gick vi och våra matkomor till bion och såg Hypnotisören. Sjukt bra!
Resten av tiden så har vi bara tagit det lugnt och tagit vara på tiden tillsammans, eftersom det är ett tag tills vi ses nästa gång.
 
Nu ska jag hämta mer kaffe.
Laterooo!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0