Hårperfektion.

 
Molly Nutley. Galet vacker och har det perfekta håret. Perfekta längden. Perfekta färgen. Vill haaaaa!
 
Min önskan är att kunna gå till frisören när jag åker hem till luleå vid jul, få klippa håret ordentligt och färga det. Just nu är mitt hår kaos och varierar i färg från en dag till en annan. Och beroende på ljus. I min badrumsspegel ser färgen helt okej ut, brunt med ljusare skiftningar. Sen, när jag ställer mig i hissen, fyfan. Ser ut som att någon pissat i mitt hår och att jag typ accepterat det. Slutar alltid med att jag står i lägenhetsporten och snör ihop håret till en knut innan jag ger mig ut. Så, nu behöver ingen längre fråga varför jag alltid har uppsatt hår ... (Mamma, pappa och syrran - här har ni en perfekt julklapp till mig!).
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen med föreläsningsanteckningarna och mala lite i väntan på att
linus ska ringa och säga god natt. Saknar honom redan, jättemycket!
 
God natt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0