Ledig måndag.

 
 
God dag!
Inatt har jag väl fått sisådär 2 timmars sömn pga kallsvettningar då min rygg gör så förbannat ont. Vet nästan inte vart jag ska ta vägen då den börjar strula. Men efter några drag med Linex och en ipren så kunde jag somna en liten stund iallafall.
 
Sitter nu och äter naturell yoghurt med hallon och tittar på Kardashian's. Älskar lediga dagar!
Den här veckan har jag bara skola imorgon då det är seminarium, och sen är jag ledig en vecka?! Vad händer? Morgondagens seminarium ska jag snart sätta och förbereda mig inför, ska läsa en artikel om WTC och analysera. Blir säkert bra. Den är bara på 17 sidor. Och engelska.
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0