Morgonstund.

 
 
 
God morgon! Är uppe före tuppen denna morgon, och är brutalt äckligt trött. Vet inte vad jag ska göra av mig själv.
 
En målare ska komma hit snart, eller det vet jag egentligen inte, vet bara att hen ska dyka upp någon gång idag och jag vet inte heller riktigt vad personen i fråga ska göra. Vet bara att jag skulle ta bort möbler från vissa väggar. Eh? Aja. Anar att det är sprickorna i taket de ska fixa, för annars vet jag inte vad?! Finns liksom inga andra fel i denna lägenhet. Mitt hem är felfritt. Hehe.
 
Ska slurpa i mig mitt kaffe nu och kolla på Andra Avenyn. Vad är det med mig och svenska serier?
 
Juste, dags för julklappstid. GE MIG ALLA SÄSONGER AV SKILDA VÄRLDAR!
Jag är nog den enda som verkligen uppskattar den serien fortfarande, så något måste man ju få för det .. hehe.
 
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0