Bara för att jag är uttråkad. Förlåt.

 
Du heter: Johanna
Smeknamn: joZzzZi
Låt som när du är ledsen sörjer till? kelly clarkson - breakaway, haha!
Beroende av: telefonen
Vad tror folk om dig? Jag vet inte, och jag bryr mig egentligen inte heller. Folk som tror saker, känner inte mig.
Stämmer det? Om det jag skrev stämmer? Ja.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår. Och min ärlighet/rak-på-sak-egenskap.
Hur imponerar man på dig? Genom att vara skön. Ba schön.
Brukar du skratta för dig själv? Typ jämt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Perfekt! :)"
Var bor du? Oystersound. Östersund
Trivs du där? Det gör jag, annars skulle jag inte vara kvar
Har du haft sex idag: Nej, men sju. he-he
Hur svarar du i mobilen: ett glatt och snärtigt "hallå!", eller så där formellt "hej det är johanna" om något viktigt ringer (vilket är typ aldrig)
Vem ringde du senast? my mother, meine mutter.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: alla möjliga klokigheter
Antal timmar sömn inatt: 10 (!)
Sov du ensam: Nej, hade korvkudden.
Brukar du komma i tid: Ja, jag är tidspessimist och är hellre 1 timme tidig än 5 minuter sent.
Hur känner du dig nu: Uttråkad och har en dunderhuvudvärk
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Är inte i kontakt med fötter speciellt ofta, så jag tycker ingenting.
Vad saknar du: Nu ska vi inte göra den här listan längre än vad den redan är ...
Hade du en bra kväll igår: Den var reko.
Favorit dryck på morgonen: KAFFEEEEE.
När brukar du oftast gå och lägga dig: På kvällen
Är du blyg? Beror på situation, om jag är bekväm eller inte. Men oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Idrott och idrott, tränar på egen hand.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vill, men nej.
Har du spytt offentligt: ja ..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vet verkligen inte.
Är du nöjd med ditt liv: Ja :)
Är du bortskämd: Det skulle man nog kunna säga.
Vad gör du i morgon: Ska städa lägenheten, och ha fredagsmys.
Vad är det värsta du vet? Säger ofta "det värsta jag vet är..", så det är mycket. Men mest jobbiga, skrikiga och tröga människor - ni gör mig vansinnig.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Helt klart, har aldrig haft det bättre på den fronten!
Vad är det finaste du fått? Oj, svår fråga. Har fått så mycket fint!
En särskilt datum du aldrig kommer att glömma: 18 november 2001.
Du samlar på: Biljetter av alla slag.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
När grät du senast: i lördags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: om ingen tog hand om vinsten åt mig, så hade jag förmodligen spenderat rubbet på en massa skit.
Vill du gifta dig: Jaaa! Jag längtar efter den dagen! Få ha världens finaste klänning, gå i armkrok med pappa fram till altaret där mitt livs kärlek står och väntar.
Vill du ha barn: Jaaa! Skulle inte klara av att hoppa över den biten. Är för nyfiken på hur de skulle se ut!
Är du musikalisk? eeeeh, nä.
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk!!!!
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp! :)
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Inte bokstavligt talat. Det vore ju lite wierd.
Biter du på naglarna: Nej! Jag vet inte ens hur man gör. Vilket är tur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0