How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


 
Hej followers!
Tog just en pluggpaus från tentaskrivandet. Det är något med att min hjärna funkar bättre på kvällarna, hamnar i ett riktigt pluggmode då. Tänkte under denna paus passa på att slänga i mig någon middag, är sjukt sugen på havregrynsgröt och äppelmos (mamma var gullig och tog med hemmagjord hit åt mig), så det får det bli! Sedan ska jag sprinta ner till ica och köpa lite "pluggmotivationstugg", och därmed bryter sockerförbudet. Allt för skolan! .....
 
Annars så har jag bara spenderat hela dagen på skolan och även bokat flyg ner till halmstad. Börjar närma sig baldatumet, så det är även dags att börja fila på någon frilla och makeup. Och klänningen fick jag förra veckan, och jag ÄLSKAR den! Vill gå runt i den hela tiden. Och då har jag inte ens provat den med fixat hår osv = kommer bli ännu mer förälskad. I mig själv. Hehehe.. Ska även fixa mer rättvisa bilder på den.
 
Nä, taktökning nu.
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0